top of page

מוזמנים להירשם: האקעיתון בנושאים חברתיים (ואחרון) בירושלים

בואו לשבת עם עינב חלבי מידיעות אחרונות ו-Ynet ואוריה אלקיים מתאגיד השידור הציבורי ולעבוד איתם על סיפורים עיתונאיים שעוסקים בסוגיות חברתיות בירושלים. 21 בדצמבר, שש בערב, מועדון העיתונאים


אכפת לכם מפערים חברתיים, אפליה, אי צדק וזכויות בירושלים? אתם מרגישים שהרבה סוגיות חשובות לא מגיעות לתקשורת? מכירים יוזמה חברתית חיובית שממש מגיעה לה חשיפה? אתם חושבים שיש סיפורים שפרסומם יעשה טוב לעיר? הנה הזדמנות להשפיע!


בואו לשבת עם העיתונאים עינב חלבי מידיעות אחרונות ו-Ynet ואוריה אלקיים מתאגיד השידור הציבורי - ולעבוד איתם על הסיפורים העיתונאיים שלכם בנושאים חברתיים בירושלים.


התנועה לעיתונות ציבורית ומועדון העיתונאים בירושלים מזמינים את תושבי ופעילי ירושלים לאירוע חדשני: ההאקעיתון. תושבים ועיתונאים משתפים פעולה יחד במטרה לקדם סיפורים עיתונאים שעוסקים בסוגיות חברתיות בעיר. משתתפי ההאקעיתון יוכל לשבת עם העיתונאים שמעניינים אותם ולהפוך את הדברים שמטרידים אותנו לסיפורים עיתונאיים. על חלק מהסיפורים נמשיך לעבוד ביחד איתכם גם אחרי המפגש. המטרה: להביא את הסיפורים לפרסום בכלי התקשורת המובילים בישראל, ברמה המקומית והארצית.


הכניסה חופשית אבל מספר המשתתפים מוגבל ולכן נדרשת הרשמה מראש. כדי להשתתף ב"האקעיתון" יש למלא שאלון קצר זה ולעבור ראיון טלפוני קצר, על מנת שנוכל להיערך מראש לטיפול משמעותי בסוגיות ובסיפורים שתציפו. נשמח אם תעבירו את השאלון לכל מי שרוצה להשפיע או שיש לו לדעתכם סיפור חשוב ומעניין שצריך לזכות לחשיפה ציבורית.


המפגש ייערך ביום ג׳, 21.12.21, בשעה 18:00 במועדון העיתונאים במשכנות שאננים.


סדרת ההאקעיתונים מתקיימת כחלק מאירועי ברוטינה של רשות הצעירים בעיריית ירושלים וזוכה גם לתמיכת המודל הירושלמי של קרן ליכטאג.


מה זה ״האקעיתון״? המונח מתבסס על ביטוי שגור בעולם התכנות, ״האקתון״, אירוע שבו מתכנסים אנשי טכנולוגיה ל״מרתון״ של חשיבה משותפת ועבודת פיתוח מאומצת. ״האקעיתון״ מביא את תצורת העבודה הזו לעולם העיתונות. את ה"האקעיתון" יזמה ״התנועה לעיתונות ציבורית״, גוף ללא כוונות רווח, שמטרתו לייצר עיתונות איכותית ששייכת לציבור, משרתת רק את הציבור ומערבת את הציבור בעשייה. ה"האקעיתון" הוא בשיתוף מועדון העיתונאים בירושלים מתקיים כחלק מפרויקט "ברוטינה" של רשות הצעירים בעירייה - סדרת אירועי תרבות ורוח קטנים, סדרתיים וייחודיים המייצרים סצנה תרבותית ירושלמית חדשה במגוון תחומי תוכן.


לשאלות: contact@itonut.org.il


אם השאלון לא מוצג היטב בעמוד הזה, ניתן למלא אותו בקישור המצורף.



אנו תנועה חברתית שמטרתה לייצר עיתונות ששייכת לציבור, משרתת רק את הציבור ומערבת את הציבור בעשייה.
—‎

הצטרפו אלינו ויחד נשאל שאלות, נדרוש תשובות, נחשוף את האמת, נשנה את החברה הישראלית. ‎

תודה שהצטרפת! נהיה בקשר בקרוב.

פעילות התנועה החרדיות הביאו ליקויים בהדרכת כלות לדף הבית של Ynet

פעילות התנועה החרדיות הביאו ליקויים בהדרכת כלות לדף הבית של Ynet

זה כאילו שלא מסיעים ילדים, אלא חבילות

זה כאילו שלא מסיעים ילדים, אלא חבילות

מוזמנים להירשם: האקעיתון בנושאים חברתיים (ואחרון) בירושלים

מוזמנים להירשם: האקעיתון בנושאים חברתיים (ואחרון) בירושלים

כתבות נוספות

bottom of page