top of page

הכתבה ב"הארץ" חשפה: סלקום חסמה בפני לקוחותיה את אתר התנועה לעיתונות ציבורית

למרות פניות של התנועה לעיתונות ציבורית, סלקום הכחישה כל קשר לתקלה שמנעה מלקוחותיה לגלוש באתר. לאחר פניית כתב "הארץ" התקלה נעלמה


צילום מסך: רן בר-זיק


לפני כמה חודשים WIX בנו לתנועה לעיתונות ציבורית אתר חדש במסגרת פרויקט הפרו בונו שלהם. אולם ברגע שהתחלנו להפיץ קישורים לסיפורים שהעלינו אליו קיבלנו לא מעט תלונות שהם מובילים לעמוד שגיאה. דיברנו עם התמיכה הטכנית של Wix שנשבעו שהכל בסדר. מנכ"ל התנועה יאיר טרצ'יצקי לא הסכים להשלים עם המצב והחל לבצע כל מיני ניסויים במגוון מכשירים, דפדפנים ורשתות. בסוף נפל האסימון: כל המתלוננים גולשים על הרשת של סלקום.


טרצ'יצקי פנה לסלקום (העמותה בכלל לא לקוח שלהם) אבל הם הכחישו כל קשר והפילו את האחריות על כל גורם אפשרי. גם אותם לקוחות שלהם שהתלוננו על חסימה פנו, אבל סלקום הפנו אותם אלינו. טרצ'יצקי העביר את הסיפור לאשף הטכנולוגיה רן בר-זיק, שכותב על הנושאים האלה בהארץ. בר-זיקמצא הוכחות שאכן סלקום עומדים מאחורי החסימה. הן כמובן גם הכחישו בפניו, אבל אז קרה הקסם ומיד אחרי הפנייה שלו אליהם החסימה נעלמה.


מעבר לנזק שזה גרם לתנועה לעיתונות ציבורית, זה סיפור מאוד מטריד באופן כללי - ספק אינטרנט גדול ומרכזי שפשוט חוסם אתרים (ועוד כאלה שעוסקים בעיתונות) בלי צורך להסביר וברוב המקרים כנראה בלי יכולת של הנפגעים לעשות כלום. מוזמנים לקרוא את הכתבה המלאה והמצוינת של בר-זיק באתר הארץ:



אנו תנועה חברתית שמטרתה לייצר עיתונות ששייכת לציבור, משרתת רק את הציבור ומערבת את הציבור בעשייה.
—‎

הצטרפו אלינו ויחד נשאל שאלות, נדרוש תשובות, נחשוף את האמת, נשנה את החברה הישראלית. ‎

תודה שהצטרפת! נהיה בקשר בקרוב.

פעילות התנועה החרדיות הביאו ליקויים בהדרכת כלות לדף הבית של Ynet

פעילות התנועה החרדיות הביאו ליקויים בהדרכת כלות לדף הבית של Ynet

זה כאילו שלא מסיעים ילדים, אלא חבילות

זה כאילו שלא מסיעים ילדים, אלא חבילות

מוזמנים להירשם: האקעיתון בנושאים חברתיים (ואחרון) בירושלים

מוזמנים להירשם: האקעיתון בנושאים חברתיים (ואחרון) בירושלים

כתבות נוספות

bottom of page